fredag 8 mars 2013

PIP PIP

 
 
HÄÄÄÄRLIGA SOLIGA FREDÁ, TJOOHOO!!!
 
 
Underbar dag det blev även idag, vilket gör fredagskänslan ännu bättre :)
 
 
Mycket kul har hänt idag!! Fick bland annat reda på att jag klarade den första tentan, phuu vad skönt att kunna släppa detta, det måste firas ikväll ;)!!
 
 
Sen fick jag ett litet pling i phonen att jag hade ett paket att hämta på posten. Hade nämligen klickat hem dessa fin fina koppar från Syster lycklig!!! Har länge spanat och klämt på detta toksöta porslin från PIP och unnade mig dessa två tillslut!! Här kommer ni till Syster lyckligs hemsida, som även har stort utbud av Green gate, Pb home etc..
 
 
 
 
Annars har det mestadels tränats idag, råkade bli ett dubbelpass..då jag efter löpningen blev medryckt till ett roligt schlagerpass på Friskis & Svettis, så ikväll tänker jag med gott samvete ligga i soffan med benen högt och slappa med familjen..♥ eller med tjejerna iaf... somliga roar sig en weekend i Vemdalen, jag har sååå mycket på pluskontot att hämta ut om jag vill, hehe!!
 
 
 
 
Dessa ridtjejer a la Gangnam style är skjutsade till ridhuset som är bästa stället i världen enligt dessa syskon!! Sjäv är jag toknervös då jag ser tjejerna trava runt på ibland bjässar till hästar, burr vad jobbigt att sitta bredvid men jag vet ju samtidigt precis hur de känner, va själv hästtokig som liten!!
 
Nej, nu ska jag inviga en PIP- kopp och passa på att sitta en sväng i solen medans den ännu är kvar!!
 
♥ HAPPY FREDAG ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar