lördag 9 mars 2013

MELLOLÖRDAG!!

 
 
 
 
 
DAGS FÖR MELLOFINALEN 2013!!!!!
 
 
Här laddas det för melodifestivalen och det är spridda åsikter om vem som bör vinna festivalen i år. Har inte hittat den rätta låten i mitt tycke, som jag verkligen önskar ska vinna men tycker det finns flera bra låtar, bland annat Robin och State of Drama gillar jag!!
 
 Hur som helst brukar finalen alltid bli oväntat bra oavsett delfinalernas innehåll och låtarna växer allt eftersom, kul ska det bli!!!
 
 
Tänkte mumsa på crustader med vitlöks- och kantarellfyllning i kväll..ni vet bara fylla crustader med typ "softspread ost" och skjutsa in i ugnen ett liten stund i ca 200 grader, ett glad rött till det blir det nog också..
 
 
Annars har jag här lite tjafsiga och vilda barn som, omedelbums fick lov att gå ut och leka en stund, nu hörs det gladare röster utifrån tack och lov och hoppas på en lugn kväll i mellosoffan ;) !!!
 
 
Nej nu ska jag röja upp lite här hemma!!!
 
 
Tjing ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar