måndag 10 december 2012

Helgen i bilder!!

 
 
Hejsan på er!!
 
Hoppas ni har det bra och inte är alltför julstressade?! Inte så lång kvar nu men med lite planering så tycker jag man slipper undan den värsta stressen. Almanackan och mina listor på paket, inköp, "att göra", hjälper mig att ha koll på läget, love listor :) i alla lägen!!
 
Beställde även en ny almanacka för det kommande året igår. Beställde den från personligalmanacka.se
 
där du får din egenkomponerade almanacka utifrån dina behov och önskemål, väldigt enkelt dessutom!! TIPS, Bra julklapp!!

Något som också ska fixas här i dagarna är julkort!! Tycker det är mysigt att få ett hederligt kort med en liten hälsning och roligt att få skicka själv!! I år tänkte jag beställa korten via optimalprint.se som har lagom mycket urval och snabba leveranser!!
.
 
Har varit en fullspäckad helg med både jobb för min del, kalas och diverse aktiviteter för tjejerna.
Linn hade dansuppvisning med sin latinogrupp och det var riktigt nervöst innan men alla var superduktiga och modiga som vågade dansa med en partner för fullsatt lokal!!
 
 
 
Linn med kompisen Saga
 som gjorde en strålande insats!!
 
 
 
Vinteraktiviterna är i full gång och tjejerna gjorde egna spår runt huset och hade skidtävlingar och trotsade kylan på ca -17 grader!! 
 
 Massvis med julstämmning överallt nu och jag ser så fram emot julkonserten nästa vecka med Sanna Nielsen i Rättviks kyrka. Har nu på morgonen bokat rum på Dalecarlia, blir ett skönt avbrott mitt i veckan med hotellfrukot, spa och den fridfulla miljön vid Siljan, längtar!! 
 
Nej, nu ska jag ta tag i denna förmiddag innan eftermiddagspass på jobbet!! Ååå har ett spännande besked som väntar i veckan, är riktigt nervös och hoppas allt löser sig!!
 
På återseende!!
 
♥ 
 
 
 
 


1 kommentar: