måndag 8 oktober 2012

Måndag & New York!!



Morgonbestyren har lagt sig och jag har nu huset för mig själv några timmar...

Har tänt ljus och gjort mig en stor kopp kaffe i favoritmuggen från New York och njuter av lite tid för mig själv!!




Igår, när jag åkte till jobbet tidigt på morgonen och det fortfarande var alldeles mörk ute, slog jag på radion, fick höra den här låten som gav rysningar...

 



Fick sådan längtan till New York, blev ju fullkomligt KÄR när vi var där för två år sedan. En upplevelse nästan svår att ta in. Alla vackra gamla byggnader, skyskrapor, vänliga människorna, dofterna, maten, möjligheterna, Central park, ja allt!!!

Trodde att jag till och med skulle känna mig lite rädd innan vi åkte dit men jag har nog aldrig besökt en vänligare stad. Drömmen för mig (ja E skulle inte banga han heller) skulle vara att få bo där några år men det är inte lätt att få arbetstillstånd och det är många procedurer tydligen för att "få lov" att flytta dit men drömma kan man ju få göra!!

Kanske Grey´s ringer och behöver en ny sjuksköterska, hahaha!!! Jojo DÅ skulle man ställa upp ;)






 
 


Nej nu ska jag sluta drömma och ta tag i denna måndag, tänkte överraska kroppen med en power walk, i bästa fall jogging :)

Kram & ha det bäst
 
Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar