söndag 7 oktober 2012

Solsidan



Ni missar väl inte nya säsongen av Solsidan med start ikväll!!?






Jag kommer i allafall att sitta bänkad i tvsoffan, med nåt gott att mumsa på, ikväll klockan 20.00 med 4:an inrattad :). Den bästa svenska komediserien på länge enligt min mening, ska bli såå kul att se vad denna säsong har att erbjuda. Tyckte inte att Ove däremot var någon höjdare i "Kontoret" som gick för ett tag sedan, gillade inte serien alls faktiskt. Men är nog inte ensam om att ha sett fram emot denna premiär av Solsidan!!!

Blir sen avlöst av Hellenius hörna och Partaj, massa bra TV denna regniga höstdag, me like!!!

Kram Anna

PS. Jag kommer inte dela alla inlägg framöver via facebook, så vill du läsa alla inlägg rekommenderar jag dig att gå in direkt via bloggens adress: thesteelewoman.blogspot.se

Tack alla Ni som tittar in, det gör mig glad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar