lördag 20 juli 2013

Tjingeling mitt i sommaren!!!
 
 
 
Har så härliga dagar just nu och njuter verkligen av tillvaron. Har inte semester riktigt än, eller jo har förresten hunnit varit ledig i början på juni 2 veckor när skolan slutade och har sedan börjat jobba men det känns faktiskt som att det inte gör så mycket i ärlighetens namn, njuta av sommaren kan man ju göra ändå..
 
 
Och det är precis det jag gjort idag :)
 
Eftersom det va en lite småmulen dag idag så tog jag tillfället i akt och åkte ner på stan en sväng och strosade i favoritbutiker och fyndat massa fint, bara DET kan ju göra en glá!! Var bland annat in på butikerna 2 Plan, Design Forum och hittade lite av varje, bland annat norpade jag de sista kopparna från uuunderbara Ernst.

Erik fick en av kopparna med en tändsticksask i, han blev inte sådär superlycklig och hoppade jämfota av glädje (som jag skulle gjort) konstigt va ;) världens bästa present ju?!! Det är verkligen två läger angående denne Ernst, jag fullkomligt älskar karln, han e ju grym, eller hur!!?
 
Koppar+tändsticksask Design Forum Kudde Linum 2 Plan
 
Fina sommarfräscha kudden fanns i REA hörnan på 2 Plan och log och ropade på mig, det var preciiis en sån som jag letat efter men bara hittat på nätet, LYCKA för en sån som mig!!
 
Hade även ett presentkort på Cervera som låg och brände, så då gjorde jag slag i saken och införskaffade en ny kaffetermos från Eva Solo som jag sneglat på länge och den är redan invigd och jag blev såå nöjd, bra rinn ifrån pipen utan spill och höll värmen jättebra!!
 
 
 
 
 
 Nu ska jag fortsätta mumsa kantarellmackor, sippa lite gott rött och titta på Kalenderflickorna som är en sån härlig feelgood film. Må gott och njut av sommaren så hörs vi snart ♥


KRAM

Anna


1 kommentar:

  1. Va härligt att du är tillbaka här på bloggen!!😊Riktigt snygg kaffetermos. Ha det gott!! Kram jennica

    SvaraRadera