fredag 3 maj 2013

BORING FREDAG, FEMTIO NYANSER AV HONOM!!

 
 
Sjukstugan is back igen!!
 
 
Vaknade i 05.00 snåret och hade taggtrådskänslan i halsen, såå tråkigt att bli sjuk just idag :(  Men det var ju som sagt bara min tur kvar då hela familjen varit sjuka de senaste veckorna.. Masade (roligt va) i alla fall iväg till Falun och hade sista tentan för den här terminen. Efter några timmars skrivande var det raka vägen hem och bädda ner sig i sängen..sen kom febern som ett brev på posten.
 
 
Skulle även varit på rolig fest ikväll med bästa arbetskollegorna som jag saknar massvis och inte ser så ofta nu när jag pluggar men tji fick jag!!
 
 Inget kul på tv:n ikväll heller, bara hockey, hade hellre velat se Let´s Dance ikväll :), läste att Sofia Wistam, som fick avbryta tävlingen i direktsändning igår hade fått en blödning i buken, stackaren.

Näe, funderar på att titta på gamla godingen Mitt Afrika och snyggingen Robert Redford istället. Tror faktiskt inte jag sett den, mysigt att titta på en lång och seg film ibland!! Läste förresten att Femtio nyanser av honom är på väg att bli film, den vara klar inom ett par år. Spännande, den hade suttit som en smäck ikväll :) Undrar vilka som ska spela Anastasia Steele och Mr Grey???
 
 
Nu har Erik fått en liten beställning i alla fall på lite gosaker, nåt kul ska man ju ha, eller hur ;)
 
 
 
 
Hoppas ni är krya och har en bra kväll, kram!!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar