tisdag 2 april 2013

PiP i mitt påskägg ♥

 

 
 
 
Hej denna 2 april!!
 
Hoppas bra med er som kikar in här?! Har ni påsklov, jobbar, kanske rent av är i fjällvärlden och har det gott?! 
 
Här är det fortfarande förskylt hos 75% av familjen, lite drygt att dessa lediga dagar slösas bort på att vila sig i form men men bara att gilla läget, vi har klarat oss riktigt bra i vinter så man ska väl inte klaga på en förskylning.
 
 
Hade tur att även jag fick ett påskägg :) där bland annat denna fina kopp från PIP låg..
 
Har länge gott och suktat efter detta porslin och nu börjat samla på mig lite koppar, blir glad av mysiga mönstren som PiP har, finns hos bland annat i nätbutikerna Syster Lycklig och Borett!!
 
 
 
 
Ska sätta mig och kolla runt efter tårtinspiration på nätet, klurar på att ha en tårtbuffé då jag fyller år på lördag :)
 
Tror det blir Budapestrulle, Key Limepie och nåt med kondenserad mjölk, nån som har nåt mer smarrigt förslag?!!
 
 
 
Hörs snart igen!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar