söndag 10 februari 2013

VILA & stjärtkramp..

 
Tjenare!!
 
Har varit dålig på att göra inlägg senaste tiden men det är fullt upp just nu, får se om jag ska fortsätta med bloggen är liite tajt med tid för tillfället, ska fundera lite till på det!!?
 
 
Satt ock kollade lite sidor igår, för att få lite vårinspiration gällande kläder och hittade massvis på VILA´s hemsida som har webbutik :) Superbra då vi Gävle har en ynka liten puttebutik!!
 




 
 

Gillar den marinblå klänningen skarpt, perfekt om man ska på sommarbröllop!! Tänk va snyggt med brunbränd hud och lite bling till denna..Bra priser också, gillar gillar!!
 
 
Vad har Du gjort idag??
 
Här har det tränats, känns riktigt skönt och börjar få upp kondisen igen :) 1 timme blev det på löpbandet  plus lite rodd och jag va plommonlila när det hela va klart!!
 
Inte nog med att fejan va lila, i hissen ner till entren stod jag och gjorde lite stjärtknip för att känna efter om jag blivit liiite fastare efter allt slit och fick sån djävulusisk kramp i ena skinkan så jag fick släpa ena benet lite snyggt efter mig, folk undrar väl vad man håller på med!!?
 
Riktigt skönt va det iallafall och känner mig genast mycket piggare och gladare!!
 
 
 
Nej, nu blir det lite plugg för min del, hoppas du haft en bra helg!!
 
KRAMEN ♥


1 kommentar:

  1. Nej då Anna inte ska du sluta med bloggen!! Stjärtknipp... du är skön du, hihi!! Ha det gott!/jennica

    SvaraRadera