måndag 17 december 2012

HOHO!!!

Julafton om en vecka!!!

Hur ligger Ni till med allt handlande, pyntande och fixande??! Känns som jag har en lååång lista att åtgärda men tar det "lugna bananer" ändå!!

Det har ekat tomt här inne de senaste dagarna men har gått som för runt men bara med en massa trevligheter som tur är!!

Fick ju först och främst reda på i veckan att jag kom in på Barnmorskeprogrammet och jag är sååå otroligt lycklig över detta, det har inte riktigt sjunkit in än!! Bättre julklapp kunde jag inte få :)
Startar utbildningen i januari!! Linn skrattade hjärligt åt mig och undrade om man verkligen kunde vara 35 år och börja i skolan!! YES här ska bakas BARNMORSKA!!!


Från mannen och barnen & svärföräldrarna!!! Så fina ♥

Har fått fina grattisblommor i helgen som står utspridda i huset och är vackra, älskar att ha färska blommor hemma!!

Har de senaste dagarna också hunnit träffa massa vänner och ätit gott!!
Hade glöggpremiär igår för egen del hos bästa Maja som bjöd på massa juliga gosaker och vi fick ta igen tjejsnack och uppdatera läget!! Har inte träffat mina kära tjejvänner på ett bra tag och det märktes, inte en tyst sekund!! Vad vore livet utan vännerna <3
Hade även Stockholmsbesök i helgen av min fina barndomsvän Paulina med familj som jag inte träffat på 8 år!!!? Inte en tradition vi ska fortsätta med att ha det glappet!! Supertrevligt att äntligen få ses iallafall!! Barn, karlar och hund fann varann direkt :)





75% av familjen är såå sugna på en amerikansk cocker spaniel och vi blev inte mindre hundgalna av att goa Isa kom och va så mysigt!!! Projekt övertalning pågår ;)


Vi fick det gulliga betongfåret i present som jag nämnt i ett tidigare inlägg, blev såå glad, TACK och fina blommor också, som julafton!!

Nu ligger fåret och trivs i vårat vardagsrumsfönster :)

Nej, nu ska här städas och packas inför imorgon då det bär i väg till Dalarna och julkonsert men ikväll blir det jobb!!

Hörs snart igen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar