torsdag 21 mars 2013

VIGSELRING

 
Hej, sköna torsdag!!
 
 
Fick en lugn dag idag, då alla arbeten är inskickade och ligger just nu i väldigt bra fas med skolarbetet, skönt att kunna slappna av emellanåt!! Trivs så otroligt bra på barnmorskeutbildningen och är så lycklig över mitt framtida yrke!!
 
 
Till något helt annat...
 
 
Upptäckte nyligen VJ 1890 klassiska och vackra smycken!!
 
Tappade själv bort både förlovningsring och vigselring på jobbet för några år sedan. Var stressad och upptäckte att ringarna var på och la dem hastigt i jobbfickan, "fort och fel" gick det, vilket blev ett dåligt beslut!!
 
Måste släppa och gå vidare, finns värre saker livet som kan hända än att bli av med materiella ting *peppar mig själv här*  och tänkte försöka hitta en "substitutring" .
 
 
 
 
 

Bild lånad från VJ 1890
 
Hittade denna fina som dessutom fanns med på deras kampanj och nu kostar 595:- (799:-)
 
 
Består av 2 stycken silverringar med cubic zirconstenar. Inga äkta stenar eller affektionsvärde på köpet men en snygg enkel ring som duger bra till mig!!
 
 
 Såg en intervju för ett tag sedan med skådespelerskan Helena Bergström som berättade att hon tappat bort sin vigselring..Hon hade gått ut på stan och köpt flera nya ringar istället som hon varierade emellan, lite efter humör!! Colin visste inte om detta berättade hon och skrattade!!

(Fick mig att må liiite bättre i alla fall)


 
Nej nu ska jag fräscha upp här och bege ut i solen och ner på stan för en lunchdate...
 
 
Tjing ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar