torsdag 14 februari 2013

BLOMMOR TILL DIG ♥


Skickar här ett fång blommor till Dig som tittar in här ♥


Roligt att du spanar in och hoppas du får lite tips och inspiration som gör att du kanske till och med lagar en ny maträtt!! 

Får enbart snälla kommentarer om bloggen och det är verkligen jätteroligt, har alltid
gillat matlagning, skriva recept och fota, så denna hobby passar mig utmärkt!!

 Min dröm som yngre var att bli TV-kock och stod ofta och pratade mot en icke befintlig TV-kamera hur man skulle blanda ingredienserna och gav tips, så detta sätt får bli en variant att nå ut till en "publik" ;)

Var en sväng till Panduro igår och hittade detta färgglada pyssel..


 
 
Tjejerna fick vara med och välja varsin liten sak som present till idag (men som öppnades igår), sen gjordes det hundballonger, hattar och svärd heeela kvällen!!
 
Fanns så mycket kul på Panduro, var som en godisaffär med alla glada färger!!
 
 Vet vad jag ska ha på min önskelista :) massa roliga bakgrejor, sockerpasta, strössel, formar, inspirationsböcker etc..fanns även massa fina tyger i lite Green gate stuk, ni vet blommor, rutor, prickar i rött, rosa etc gulligt till barnrum om man gillar mycket färg!!

 
 
 
Nej nu blir det fortsatt plugg, tenta nästa vecka så det blir till att köra lite extra allt nu!! Ska knapra på lite hjärtan till det tror jag :)


Hjärtekram till Dig


♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar