lördag 29 december 2012

LEDIGA LATA DAGAR..

 
 
Lediga lata dagar just nu, såå skönt!!
 
 
Har fått en drog att spela Ruzzel, är helt fast :) Erik och jag satt och spela till 01.30 inatt, haha!!
 
Desto roligare när vi lånar tjejernas Ipads, kommer få "Ruzzelarm" tillslut och såå irriterande när man leder och Erik i princip alltid spöar mig på slutet, därav timslånga spel man är ju inte envis heller ;) 
 
Har ni inte spelat detta, så prova, sen är ni hooked!! Jag heter Anna891, kan vi köra en match!!
 
 
 
 
Vad gör ni annars denna lördag?!
 
 
Blev själv hemma här ett tag, då Erik och tjejerna med vänner åker skridskor, så här sitter jag framför Biggest loser (nu Tour de Ski)  med chokladasken i högsta hugg :). Det blir nya vanor efter nyår men nu kör vi onyttigt året ut..
 
 
Brukar inte avlägga några nyårslöften men däremot brukar jag sätta upp lite mål inför det nya året.
 
 Tar kort och gott penna och papper och tänker igenom vad jag vill uppnå  gällande t ex arbete, hälsa, familjen, ekonomi etc. Gör även en gemensam "lista" på vad vi vill uppnå och sträva efter. Skriver sedan ner hur göra för att nå dit.
 
. Sen blir ju allt såklart inte precis som man vill men jag tycker detta funkar. Ofta har många av målen uppnåtts när man kikar på listan vid årets slut.
 
  
Idag blir det Tacos till middag (börjar smått tröttna på julmat) och spelkväll, ska försöka vinna mot E i Just Dance 4 som tjejerna fick i julklapp (barnen är oslagbara). Värsta är att karln är en jäkel på dans också, kanske ska smygträna innan de kommer hem :)
 
 
Ha det bäst, så hörs vi ♥ kramen
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar