onsdag 14 november 2012

Promenad och klädbekymmer!!!


 
Tagit en PW med kollega på morgonen, så jäkla gött att starta upp med lite svett i friska luften, så här skulle man börja dagen oftare!! Desto roligare när man har en trevlig prick att prata med TACK fina H för promenad och pratstund!!!
 
 
Blev brunch för min del, och fick till ägget sådär krämigt precis som jag vill ha det!!
 
Har en ledig dag idag men vilket betyder att jag jobbar långhelg, så jag får min beskärda del ;) !!
Men ska också på 40-års partaj i helgen, riktigt KUL ska det bli!!!
 
Har desvärre inget roligt att ta på mig som är det vanliga problemet, att det ska vara så svårt jämt!??Så jag ska ut och spana en snabbis på stan innan tjejer och kompisar ska hämtas!!
Ikväll kommer även bästa Maja och hälsar på som jag inte träffat på såå länge och behöver ta igen lite tid med!! Ska fixa nåt gott att bjuda henne på ♥
 
Nej ut och fixa partystassen nu!!
 
Kram på dig ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar