onsdag 10 oktober 2012

Shoppat!!



Åter hemma igen efter att ha fått lite uträttat på "Köpis"!!

Har införskaffat mig ett par nya riktigt bra löpardojor JIPPI!! Satt som en smäck och är galet sköna faktiskt!!! Det blev ett par ASICS (gel kayano) som har mycket stötdämpning samt ger ett bra stöd, vilket är bra då man springer på asfalt och löpband som jag oftast gör.

Så nu ligger de här i kartongen och väntar på att få invigas, HÄRLIGT!!!












Fick också riktigt bra hjälp och service av butiksbiträdet på Stadium, gillas!!! Hittade däremot inga löparkläder i min smak, utan får spana vidare...






Kakmonstretvantar, linne, tunika med vargmotiv från Lindex (som har riktigt bra kläder i år, enligt min smak).







Lite ljus från blågula varuhuset, återförslutningsbara påsar (perfekt till sallad) och en söt bakform som förhoppningsvis blir använd ikväll!!


Detta var lite av det som jag pysslat med denna lediga onsdag!!

 
Kram Anna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar