tisdag 16 oktober 2012

Husbilder & Rolig vecka!!

 
Här hemma denna soliga tisdag... 
 
 
 
 
 
 
Glimtar från kök/vardagsrum/hall


Herregud är det nån mer som tror att väckningslarmet är felinställt och plingar mitt i natten!? Det är ju bäcksvart numera,ååå så segt på mornarna nu förtiden. En stor stark kaffe är det enda som kan få denna människa att vakna till, men nu är jag med på banan igen :)

 OCH jag ska inte klaga för jag har ledig dag idag och har en riktigt rolig vecka att se fram emot, TJOOHOO!!

Stockholmsweekend med familjen väntar, innehållande musikal (La Cage Aux Folles), Junibacken, spännande resturanger, hotell, spa, shopping etc..men viktigast av allt, familjetid
 
(kameran hänger med såklart ;) )


Sedan ska vi ha lite goa grannar över på middag imorgon, så jag ska styra upp nåt riktigt smarrigt att bjuda dem på, trrrevligt ska det bli... för det vara nu alldeles för länge se´n vi sågs.. (nu kom Thomas Ledin in med en gitarr)..
 
I dessa jakttider har vi hela frysen full med kött så nåt gott med älg blir det med all säkerhet till middag. Har massvis med recept från flera år tillbaka, kopierade, handskrivna "you name it" som jag inte har hjärta att kasta och hittade  häromdan en liten, liten handskriven lapp med ett recept som jag fått för längesen, som är supergod, enkel och lite höstig, så efterrätten är redan klubbad och klar...recept på allt detta kommer såklart imorgon!!
 
Ska hoppa ur pyjamasbrallorna nu och ta tag i denna soliga dag..
 
På återseende
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar