måndag 22 oktober 2012

God morgon och Kniiip!!!



Startade morgonen med att inviga mina nya löparpjucks (ASICS) och vilken skillnad att jogga med dessa finingar jämfört med mina tidigare påvägattgåhålskor. Otroligt mjuka och sköna, kan verkligen rekommendera dessa om du går/joggar på hårda underlag!!





Det är nu två månader kvar till jul och jag tänkte köra lite extra hårt med träningen nu, ÄR DU MED MIG!?! Kommer inte sluta baka och lägga ut recept men ska nu satsa extra på träningen för jag saknar allt det positiva det för med sig!! Otroligt skön känsla när man känner sig stark både fysiskt och mentalt, blir gladare och jämnare i humöret och får en otrolig energi!!


Stora kaffekoppen full med nybryggt kaffe och en ihopmixad smoothie..





Kopp från Green Gate




Glaset Hobster med en mix av naturell yoghurt, svätt funlight, hallon, krossade linfrön, solrosfrön, sesamfrön, liiite grädde!!
Och såklart sätter jag alltid på mig min gympadräkt och benvärmare och kör ett pass..KNIIIP!!!




Hoppas du får en bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar