tisdag 25 september 2012

God Morgon Tisdag!!


Det var en lite seg start för familjens tjejer denna morgon med diverse morranden MEN efter lite frukost, barn-tv och lite kortknäppning, slutade det men att Linn sjöng nån Shakira låt på väg till bilen.

Glad Linn vid frukosten. Tröja ifrån Lindex 


God Morgon!

Har precis kört tjejerna till skolan och har nu i lugn och ro gjort mig frukost, tänt ljus och unnat mig en stund framför nyhetsmorgon, riktigt skönt :) Uppskattar verkligen mitt skiftjobb som gör att man ibland får lediga dagar mitt i veckan. De dagar jag lämnar på skolan har jag aldrig bråttom iväg utan kan lägga allt fokus på att tjejerna får en bra start på morgonen, viktigt i min värld!!! 

Har en ledig dag idag, så jag ska passa på att uträtta ärenden, tvätta några maskiner och sen hämta barnen tidigt så vi får ta igen lite tid (de var ju borta heeela långa helgen).


Kaffemugg ifrån danska Green Gate


Fortsatt trevligt tisdag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar