torsdag 20 september 2012

Bortglömd Bröllopsdag och handklovar

Hejsan!

Häromdagen hade vi 8-årig bröllopsdag, herregud vad tiden går fort!!! Tydligen heter det detta år "gummibröllop", vad nu DET ska betyda..Ska man ge bort nåt innehållande gummi, ha på sig, börja använda??! "What ever" som Jackie skulle ha sagt i "Adam och Eva"..

Jag är nog skammen själv gällande bröllopsdagar och liknande, inte nog med att jag aldrig har koll på vilket datum vi gifte oss 17:e eller 18:e septermber??! Jag har ju inte ens någon ring kvar att kunna fuskkolla detta i. Jag har tyvärr både tappat bort förlovnings OCH vigselringarna..Jättetråkigt men sant....iallafall...

Jag hade verkligen i år försökt att komma ihåg denna dag men ICKE det fallerade TOTALT. Jag står och fixar middag, genomblöt av svett efter en löparrunda samt med en påkletad ansiktsmask för att lugna mitt lilaröda ansikte...

 
Då klickade det till, JÄKLAR bröllopsdan är här!! Ser samtidigt Erik köra upp på uppfarten men som tur är har han varken blommor eller presenter med sig (hoppas han glömt liksom) hade inte känts så kul att skräcködlan from hell skulle stå och bli uppvaktad!! Grattis min fina Älskling, ser fram emot ytterligare underbara år med dig, OR NOT...


När jag senare på kvällen skulle gå och lägga mig hittade jag dessa på sängen??!



 Linn hade lekt med sina miniatyrhandklovar som hon köpt på fängelsemuseet och lagt dem på vår säng, haha!!!

Som sagt vi får fira detta en annan dag....

Anna ♥
 
                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar